Skulle då inte förvåna mig...

Jag fattar inte varför jag ska ha så svårt att sova?!
Man längtar inte direkt tills de är natt... Aja... Nu är man uppe!

Vi får främmande på söndag och vi böhöver handla...
Nu är stora frågan Umeå eller Ö-vik?
Är lite sugen på Ö-vik, men som vanligt kommer man nog bli besviken..!
c
Vad som gör den staden så rackarns tråkig vet jag inte, men nå är de..!
;P
MEN! De har juh en mysig scrapaffär, så kanske man ska dona på där..!
Hehe..!
;D

Har inte beställt nå ännu... Hållit mig än så länge... Blir nog att man snör i väg en i helgen eller på måndag...

Höll på att klättra på väggarna igår kväll!
Vill STÄDA och PLOCKA UNDAN, men då har man en sak som vill ha allt framme...
Här är de som ett museum... Förstår inte varför jag inte är van efter nio år..!
;P

Ne.. Om man ska klä sig och kolla om man ska fara redan nu..?

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0