Avbryta eller fortsätta kämpa?

Vaknade av att Fredrik sprang, eller kanske gick fort, fram och tillbaka och då blir man lite nyfiken och fundersam på vad som händer...
Men tråkigt nog var han bara i plockar tag..!
Men men, inte allt för långt ifrån att klockan skulle ringa...

Sitter och funderar om jag ska göra paus i mitt väl omtalade köpstopp...
Man kan juh ända börja igen på måndag...
Hittat två böcker som jag verkligen vill ha, dock kunde de väl ha kunnat varit på rean...
Men kan trösta mig med att ena boken som jag har varit på jakt efter är billigast på CDON och jag sparar pengar även om jag bara köper den inkl. frakt..!
;P
Hehe...
Kanske man ska avvakta tills på måndag... De skickar juh liks inte nå saker på helger...
Och då klarade jag de några dagar extra..!
Hahahahaha!
Aja.. Allt för att övertala mig själv att de är nödvändiga..!
;D
Varför kan inte dagarna gå fortare så att de blir den 27:de igen!? Då har jag juh klarat de helt!

Tre nätter avklarade, två kvar innan man är ledig i tre nätter...
Nätterna bara flyger iväg!

Neh, ska gå och lägga i kundvagnen och kolla vad jag ska göra... Fredrik var då snabb att komma med kortet, så honom ska jag inte fråga..!
;P

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0