Dagens babbel:

Vad i rackarns gör man vaken nu?
Njåja.. Nu skulle jag mer än gärna ha stigit upp, men jag vaknade runt åtta...
Soligt och härligt och dagen ska man spendera på stan...
My like!
;P

Mat och bio som vanligt, MINST en gång i veckan iallafall..!
:D
Får se om Fredrik släpper utav mig och vovvarna i N-maling medans han brummar till sitt möte så kanske vi hinner med en promenix...
Passa på då solen skiner så fint!

Var en en rätt så rolig tävling på scrapgalen som jag funderar på...
Men först måste jag klura ut vad lifta innebär...
Har då hittat en sak som jag vill testa... Dock är jag inte så bra på att följa instruktioner, vill helst gå min egen väg, men jag tror och hoppas att jag följer måtten iallafall..!
;D
Håll tummarna... Ni får väl se om jag lyckas nästa gång jag kommer från scrapning..!
;P
Nu får de hända nå intressant i mitt liv så man har några bilder att scrapa med...
Allt jag har är Fredrik och vovvarna... Men jag har juh grävt fram nå gam-bilder och de är juh kul..!
Får se om man fortsätter att gräva..!
Jag MÅSTE börja skriva journal... De är som kul att ha längre fram då man inte minns var, när och hur...
Men med min krattiga handstil så kommer jag inte någon vart...
Man kan inte tro att man fick MVG i kallegrafi i gymnasiet...
Men men... Får öva..! Eller så får man skaffa en skrivare och få till en journal på de viset..
;P
Mohahahahahaaa!
Om man hade ett scraprum eller hörna så skulle man man ha investerat i en sådan oxå, men så mycket som jag bär fram och tillbaka från kök och skrubb är de nog skönt att slippa...
De tar sin tid innan man har fått allt på plats, leta i lådor vars man har saken man ska använda och inte tala om alla "nya" saker (å gamla för den delen med) som man glömmer bort bara för att de ÄR undan gömda i lådor...
Synd att jag inte har nån vägg ledig i lägenheten som jag skulle kunna göra ett scrap-hörn av...
Hmm... Man kan juh alltid ta bort sängen... Sova i soffan... Då får jag en stor fin hörna som jag kan inreda..!
:D
Oooo... De har jag inte tänkt på...
Får se vad Fredrik tycker om den ideén..!
Hehe...
Jah.. Fantisera kan man väl få göra..?

När vi väl är inne på scrapbooking (som om jag skriver om nå annat) så vill jag tacka Lina för den snälla kommentaren..!
Blir lika chockad varje gång man märker att de är någon, förutom mig själv, som läser den här bloggen...

Mitt ständiga problem: Hur i rackarns har jag fåt bläck där?
Spelar ingen roll vilken bläckpenna jag använder, då jag är klar så är händerna alldelens prickiga...
Jag måste juh lyckas med något och vad vet jag inte..!

Neh... Ska kanske väcka upp karln... Eller ska man kolla om Big brothers avsnitt från igår har kommit in på nätet?
Hmm... Får väl la se!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0