ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅååååÅÅåÅÅåÅÅÅÅÅÅÅÅ!

Man fick ihop en LO idag.. De trodde jag inte.. Pysslade på med så mycket annat...
Flyttade över mina QK´s till diabildslådan...
Trodde att de skulle se fjuttit ut, men som ni kanske ser så har jag (nästan) fyllt ena och har juh mer som kommer på posten..!
;P
De ryms 100 stycken, men så många ska jag väl inte samla på mig..?



Här kommer dagens skörd:


De är Fredrik som är modell..!
;P
Bakgrunden ser grå ut, men den är svart...



"HAN HAR tekniken!"



Man ser inte riktigt, men de är organzatyg bakom galleret..

Tråkigt att man är så kass på att ta bilder på allt..
De mesta syns inte.. Men de får duga...


Som ni ser så håller jag på på golvet..!
;P

Huvudet är inte med mig idag...
Glömde min mobil och Fredriks körkort...
Får hämta de imorgon, om han inte bums ska ha de idag..
De skulle inte förvåna mig att man får nå kuligt eller viktigt sms..!
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅååååÅÅåÅÅåÅÅÅÅÅÅÅÅ!
Men men... Orkade inte vända då jag hade kommit halvvägs!

Var och hämtade ut två paket till Fredrik innan jag satte igång..
Tur nog så gick jag inte, skulle inte ha fått med mig de..!
Som vanligt så skämmer man ut sig...
Ett paket var rätt så stort men jag trodde på min lilla prins och öppnade skuffen och försökte klämma ner de...
Folk började stirra så de fick bli en annan tecknik... In i baksätet... Om jag tänker efter så skulle man juh ha sett de för längesen...
Men men...

Neh.. Nu ska jag slänga ihop en korg.. De har juh fått hem saken jag velat ha..!
;P

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0