Eh.. Skit i ett..!

Fick sova inatt då vi väl kom oss i säng!
Skööööönt!
De behövdes väl!
Suttit och klurat på vad de kan vara... Låter lite konstigt med skiktröntgen...
Är inte orolig, de är bara att bära eller brista, men mest lite nyfiken...
Måste juh ha nå med mitt håravfall att göra...
Aja...
De som sker de sker... Mer med de är de inte..!
Här bojkottar jag stolpiller och kör med alvedon... Ioförsig om jag nu skulle ha feber så håller de den nere..
Eh.. Skit i ett..! Jag ska ha VÄLDIGT ont för att köra upp ett piller där!
;P
Just nu sticker de till lite nu och då och de kan jag leva med...

Nu ska man gå ut och göra plats åt broders saker...
Får se om man kommer sig till lägenheten sen och scrapa... Men de beror på hur sent de kommer...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0