Extra jobb = Extra pengar = SCRAP-SAKER!

Skönt nog så tror jag att jag har fått sova ut!
:D
HÄRLIGT!
;P
Vet inte vad de är, men man sover fortfarande som en kratta... Men man kan juh inte få allt..!
Hehe...

Idag ska man fara och SCRAPA!!!!
Vad jag har längtat!
Sen blir de juh bara bättre utav att hämta ut paket..!
;P
ME LIKE! Har glömt hälften utav de jag har beställt... Men de blir nog bra...

När jag slog på mobilen så fick jag ett meddelande.. Extra jobb på söndag...
Extra jobb = Extra pengar = SCRAP-SAKER!
Mohahahahahaaaa!
;D
Dock så gäller de väl i de här fallet redan beställda saker, men de behöver man inte tänka på...
Hehe...

Neh.. Om man ska fika och klä sig innan man brummar iväg...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0