Han är skylldig mig en MÄNGD med sömn!

Då var denna dag snart slut och mycket har man hunnit med.. Allt från jobb och tvätt..!
Huvva så seg man var... Klockan ringde alldelens för tidigt för min smak... Men jag överlevde!

De gick som på rälls idag... Kom alldelens perfekt innan man skulle in... Hann checka in och gå till väntrummet och inte ens lessna på att vänta innan jag blev inkallad...
Som vanligt skämde jag ut mig... Tycker jag iallafall... Fick välja mellan att ta av mig BH:n eller dra upp den ovanför brösten... Tänkte ta de smidigaste och drog upp den och jag kan säga att de verkligen inte var skönt...
Lite smått stressad blev jag och bestämde mig för att ta utav mig den... Jah... Fick mig nå blickar, men de är väl van...
På mage fick man ligga på britsen och skulle lyssna på mojängen då jag skulle andas ut och in för att senare hålla andan... Trodde jag var smart då jag kom på att de prasslade innan man fick veta, så jag låg sekundrarna före... Men de är juh bara de att maskinen ger juh en tid att ta in och ut andningen, så de blev en väldans lång tid utan luft... Tragiskt nog så lärde jag mig inte utan gjorde om samma misstag om och om igen...
Även fast man kände sig yr, men är huvudet dumt så får kroppen lida..!
;P
I slutet fick man andas på som vanligt och då höll jag på att somna... Låg så rackarns skönt!
Men men.. Nu är de bortgjort och kan sluta fundera på saken...
Bara att vänta och se om de hittar nå...Tydligen skulle svaret komma till kirurgavdelningen, fråga mig inte varför...

Efter den lilla stund man var där inne fick man fara på RUSTA, hittade en byrå som jag har stora planer för!
Gjorde en liten rövare idag... Bio kl. 15.30... Var juh premiär igår och självklart vill jag juh se vad Depp:an har för sig..!
;D
Kändes lite konstigt att klockan bara var sex då vi kom ut från bio salongen... Men vi passade på att fara tillbaka till Erboda, men denna gång hälsade vi på mamma...
Lisa var på ug..! UG?! Är hon så gammal?!
Oj oj säger jag bara..!

Nu har man sett gårdagens och dagens big brother!
Är som roligt att följa... Jag som hade intalat mig att jag INTE skulle följa... Men men... Man kan juh inte ungå då de är en sån härlig norrlänning med..!
;P

Neh... Nu ska man kanske bädda ner sig och hoppas att john blund inte är så långt borta...
Han är skylldig mig en MÄNGD med sömn!

I morgon ska man hämta ut paket..!
:D
Och sen ska man testa nå nya tips som jag har hittat på nätet..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0