Men men...

Som vanligt går allt åt h-vete... Tror ni inte att jag vann en auktion på Tradera..?
Jag som la ett skam bud...
Men men...
Ännu ett QK´s alfabet 2" att fylla ut min härliga överraskning!
;P

Här är de KRIG på fullaste allvar...
;D
Jag vill möblera om, vilket han har sagt att jag kunde och nu sätter han bara käppar i hjulet...
Morr..!
Får se hur de slutar...
Han borde juh ha förstått hur jag var då varje gång han kom till Ersboda hade jag möblerat...
Då möblerade jag om typ vid varje städning och nu får man knappt flytta en vas utan att de blir liv i luckan...
Ibland önskar man att man hade en karl som inte brydde sig...
Hör myter där kvinnan bestämmer fullt ut hur de ser ut, varför kan de inte vara så här..?
Hahaha...
Neh.. bägge är MYCKET envisa, vilket är kul till en viss grad...
Hehe...
Neh... Ska leta upp honom och påbörja där vi avslutade de i natt...

Annars ska man väl bara dona på, tror inte att han ger med sig, så kanske blir de att fara och scrapa så man har nå att dona på med...
;P

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0