MYCKET fint ställe!

Oj vad man sover som en kratta, men i natt så slipper man!
:D
Eftersom de var hockey igår så fick man se Sverige förlora och sen vänta på Big brother kl.01...
Även fast jag bakade en tårta lyckades jag inte övertala grabbarna så de var bara att vänta och se...

Fortfarande konstig i ryggslutet, Fredrik kommenterade på att de kunde vara njurarna som spökar och som värderna var tidigare så skulle de inte förvåna mig...
Tragiskt nog...
Men men.. Nu jobbar man i tre nätter och sen på torsdag då man går av är de bara att göra sig klar för röntgen!
Sen får man invänta en kallelse till läkaren och då får man nog se!
Ärligt talat så bry jag mig inte så mycket... De får bära eller brista... Kan inte göra så mycket...

Men men...
Fick se de omtalade Hundsjön igår!
MYCKET fint ställe!
Skulle mer än gärna ha en liten stuga där... Men först ska man se om man klara av att sova där i några nätter, eftersom de sägs att de spökar...
Konstigt är de då att alla stugor står i stort sett oanvända!
Aja.. En skön promenad var de då, gjorde de dock inte bättre bak på ryggen, men jag lunkade på i egen takt..!
:D

Neh.. Nu ska jag dona på!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0