Nu är jag less!

Som vanligt vaknar man med smärta! Nu är jag less! Ge mig nå rackarns pencilin så man blir bra igen!
Eller nå andra tabletter förutom stolpiller!
Gjorde en urinsticka i natt och jag blev rätt så lättad då allt var normalt utom den rackarns proteinet!
Inte för att ha äggvitor i urinen är bra, men jag trodde att den skulle se ut som en julgran med alla dess färger!
En annan nackdel med denna RACKARNS "sak" är att Fredrik vägrar boka stuga!
Tydligen så vill han ha en "diagnos" innan så jag kan göra "behandlingen"...
Enligt honom så är "behandligen" en operation plus lite annat... Den lilla rackaren tror att man har cancer..!
Nu har vi slagit vad:
*Är de cancer (som jag INTE tror att de är) ska jag bjuda på middag på Ullared!
*Är de inte cancer (som han INTE tror på) så ska han bjuda på middag på Ullared!
Så nu är de bara att vänta och se när mitt besked droppar ner i brevlådan, beskedet som bekräftar att jag har rätt..!
Mohahahahahaaaa!
Neh... Man kan inte göra annat än att skratta och ångra att man satte foten på akuten...
Tror fortfarande att de inte är nå värre än UVI, är inte ett dugg orolig, mest less på att ha ont...
Sen måste jag erkänna att de är kul att spekulera...
Man juh en sådan otur så att de skulle inte alls förvåna mig om de är nå allvarligt heller...
Men men, vem vet vad framtiden har att ge..
Man är juh bara här en kort stund...

Neh.. Ursch.. Vet i rackarns om man är stark nog att få ett cancer besked..
Rackarns FREDRIK! Nu har han fått mig att tänka i dem banorna...
De man inte vet mår man inte dåligt utav och skulle de nu kunna vara så så skulle väl läkaren säga att de misstänker de..? Eller?

Nu skiter vi i mina spekulationer... Eller rättare sagt Fredriks...
Dagen har börjat och... ja... Jag är ensam hemma...
Ska hoppa in i duschen och göra mig klar för en Umeå-tripp med bio...
Tror att de är Baksmällan 2 vi ska se, men vågar inte lova..!
;P
Håll tummarna att de finns varmvatten, annars blir de inte trevligt..!
;D

I morgon ska jag försöka komma mig iväg och scrapa!
Skönt att få tänka på nå annat än sjukdommar ett tag...
Hehehe...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0