Att få vara eller att inte få vara...

Dagarna går fort då man har roligt..!
Började min ledighet som vanligt med bio.. Denna gång var de Justin Timberlake som skulle bevisa sig och de visade sig duga för våran del... In time var helt okej... Rent utav bra..!
;P
Många gobitar att se på i den filmen..!
Hehe... Ni kommer förstå då ni ser den...
En ledtråd: Har med åldern att göra...

I fredags blev jag klar med min muffins... Och jag ska väl säga att jag blev rätt så nöjd med tanke på hur lik de var en kruka med blommor där ibörjan... Men jag fick grädden på moset..!
;P

En liiiiten sneakpeak kommer här:


Fler bilder finns på: Ratemma

I helgen hade vi stor besök uppifrån så de blev inte så värst mycket gjort...

Denna dag ska bjuda på en hälsoundersökning via jobbet... Nu får man se om man kan eller inte...
Att få vara eller att inte få vara... De är den dagens stora fråga...
Eller.. Nje... Att hitta dit eller att inte hitta dit... Den är nog större just nu...!
Hehe...
Hoppas att Fredrik verkligen lämnade GPS:en så att jag har nån liiiite chans...
Men men...

Neh.. Nu ska jag sminka mig så att man inte ser ut som ett vandrande lik..!
;P

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0