Men jag var sugen!!!

Hälsokontrollen gick väl sådär... Blev iallafall godkänd att fortsätta jobba natt och de är väl ett plus i kanten..!
;P
Efter den så for man och satte sig och började med alla rackarns tändsticksaskar...
Fick som vanligt ihop grunden, nu saknas att dekorera den, men vet som inte hur, får klura på de...

Dagen efter startade riktigt tidigt... De skulle bli en resa norrut...
På vägen upp så stannade vi i Skellefteå på en smarrig butik... Hade en riktigt STOR buddah, dock så gick den på 1500...
Men jag var sugen!!!
Kul att vara där uppe, mindre kul att köra dit och hem...
Fy bubblans..!

Jah... Då är man ett år äldre...
Fast i mitt fall så blev de ett år yngre med tanke på att jag hade fått för mig att jag fyllde 28...
Rackarns Fredrik!
Födelsedagen firade vi med Bio (TinTin), mitt paket fick jag vänta med tills i fredags, men jag fick en underbar blomma...
:D
Man kan nog säga att den som väntar på nå gott väntar aldrig för länge... Och jag fick nå jätte smarrigt!
En mobil!
Kändes liiite konstigt att lämna min gamla hemma då man for och jobbade igår, men de är en vana sak..!
;P

Höll på att trilla utav stolen igår... Halvt sovande gick jag in på mina vanliga sidor och då jag kom till Svenskscrapbooking så såg jag min korsett på första sidan!
Jag hade vunnit!!!
Skrek gjorde jag... Tur att ingen var hemma förutom två fundersamma hundar.. Inget hemma på hela kvällen så jag sprack då jag kom till jobbet... Tur att de var en som håller på med scrapbooking som jobbade...
;P
Tog sin tid innan jag fattade det... Men de var juh mitt namn... Skäms om jag läst fel... Redan mailat min adress..!
;D
Så förhoppningsvis så väntar man pris..!
Hehe..!

Denna arbetshelg, de nätter som har gått iallafall, har varit fullt ös...
Man är då helt slut då man landar på kudden...
Ioförsig så går juh nätterna fortare, dock så känner man sig ibland otillräcklig...
Men... Bara att gilla läget och göra sitt bästa!
Man kan juh inte dela på sig... Hur mycket man än vill..!
;P

Som mysigt att slippa larmet och få vakna av en stor kram!
De är lycka för mig!

Neh.. Nu ska jag se hur de går med maten... Han håller på med go biffar..!
:D

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0