Aja...

Så här bra har jag inte sovit på en vecka!?
Hur kommer de sig att man sover (oftast) så j*vla bra då man jobbar, men då man är ledig snurrar allt i huvudet?
Är de för man är "inne" i att avverka timmarna..? Btw 30 timmar kvar... ;P Eller är de för att man är slut i kropp och hjärna då man kommer hem?
Aja... Skönt har de då varit och inte vaknat till stup i kvarten och skönare var de att bli väkt att en härlig karl och en mysig vovve... Den andra vovven hade fullt upp att dräggla över älgkött..!
;D

Natten har flytit på och timmarna bara gick... Gick så bra att de känns som om jag kommer att "få igen det" i natt..!
;P
Hehe... Aja...

Imorse fick jag två extra nätter... HÄRLIGT..! Går som bra att tacka ja då de är i december... 11 och 19... De är juh "framtida Emma" som ska fixa de...
De tråkiga med december är att man jobbar HELA julhelgen...
Men någon gång ska bli den första arbets natten...
De ännu mer tragiska är att jag jobbar nästa jul med... Har inte vågat kolla på julen där efter...
Hehehe..!
;P
Men men... De blir väl liiiiite pengar de med... Sen ska väl alla dra sitt strå till stacken...
;D

Neh.. Nu ska man kanske börja med maten...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0