Återstår att se...

Igår blev de stan, bio och handla och i dag har man suttit framför mitt älskade bord och svurit!

Filmen vi såg var what´s your number... Den var inte så bra jag hade trott att den skulle vara, så jag är lite besviken...
Hann dona en sväng på stan och hör här: Jag köpte INGET!
:D
Fick till och med tillbaka pengarna för skorna..! (Ioförsig så skickade jag Fredrik)

Får se om man får nå paket... De hade tydligen ringt i morse och sagt att papperet som jag beställde var slut och undrade om jag skulle ta nå annat istället.. Skickade ett sms efter ett desperat letande på shopen om att de gärna kunde restera den och skicka då de får in... Men har inte fått nå svar...
Varför är de så svårt att hitta då man känner sig tvingad? Sen kostade den bara 99 och alla papper jag ville ha annars gick runt 129... Men men... Återstår att se...
Är inte bra att shoppa under tvång..!
;P

Som sagt hade man bänkat sig vid skrivbordet idag... Dock så gick de inte så bra som jag trodde... De skulle juh vara ENKELT! Men NE! Gjorde allt i fel ordning... Men så är de då man bara skriver ner måtten...
Hahahaha...
Aja.. Nu har man iallafullafall testat att göra en barnvagn, så nu behöver man inte göra de nå mer...
Bevis finns på: Ratemma
Annars har de väl inte skett så mycket... Skönt nog...

Nu ska man gå och läsa bok... En härlig bok.. Dock är de bara några sidor så man har den ett längre tag..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0