Okej då...

Liiiiite drygare än jag tänkte mig var de att sitta i bilen...
Man såg lite och ingenting, så njuta av omgivningen gick som inte så bra..!
;P
Men lägenheten var fiiiiiiin och utsikten var FIIIIIIIIN!
;D
Dock var de bara att vända och köra hem igen... Men de funkade...

Då är de som sagt arbetsvecka för min del... 30 timmar som man ska beta av 10 timmar åt gången...
Får se om de går lika fort som förra gången...
Undrar vad man ska laga...

Nu ska man bara ta de lungt... Kom hem vid tre inatt och kom mig aldrig i säng... Okej då... I säng kom jag, men de tog sin timma att somna... Låg och såg på Megamind... Ska bli skönt att jobba, så slipper man sova på nätterna...
;P

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0