;P

Som veckan gick helgen även den fort...
De var mysigt att få rå om ungarna ett tag, dock hade de brottom hem för en skulle på simskola...
Helt slut var man då de for... Lisa vaknade runt sju och då var de bara att pallra sig upp... Men vi hade en mysstund i soffan...
;P
Var tänkt att jag skulle pallra mig till lägenheten och scrapa, men jag somnade till, men fick en mysig fortsättning på lördagen, så jag var nöjd..!

Igår satte jag igång med min stora muffins... Dock ser de ut som en kruka med blommor... Hoppas att jag får till de med lite dekorationer... Han inte så mycket annat än att knåpa ihop blommorna och sen få ihop muffinsgrunden...
Ska bli kul och se om man kommer vidare på den... Annars blir den nog laggd åt sidan ett tag..!
;P

Inatt så är de jobb som gäller.. Avverkning utav tre nätter innan man är ledig igen och kan fortsätta med min muffins..!
;D

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0