Fiiiiiiiiint!

Ännu en mysig dag... Fredrik övertalade mig att fara på bio.. Innan dess var vi och grattade ett fd. födelsedagsbarn...
Tänk vad tiden går.. Snart sitter hon på hemmet... Hahahaha.. Inte riktigt så gammal än...
Go mamma..!

Annars har man inte gjort så mycket.. Varit ute och dragit runt på hundarna...
Hur kommer de sig att 99% av gångerna så lättar någon av sig på grannarnas gård?
Som vanligt har man slut på påsar... Fick smyga dit och plocka upp senare... Dock tror jag att ingen märkte nå..
:D

Jag måste säga att de var den DÅLIGASTE filmen jag har sett...
Kopojkar och utlänningar... Översätt de så får ni titteln..!
Dåligt värre... Men men.. Nu är de ur världen...

Då vi kom hit var himmelen klar och månen lyste ner på oss...
Fiiiiiiiiint!

Ne.. ska sätta mig och göra ett försök på en mall...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0