Förresten...

Oh så trött jag var då jag kom hit... Tror jag somnade då jag la ner huvudet på kudden...
Sköööööööönt..!
Dock har de varit livliga diskutioner så man har vaknat till lite nu och då...

Nu ska man snart ta tag i middan... Stekt grillkorv och potatis... Mmmmmm...
;P

Neh...
Om man ska ta på sig nå annat och joina grabbarna i rummet...

Förresten... Nu kan jag nog skriva vad vi har donat på med i veckan...
Vi har tagit ut allt blått ur toan och ersatt de med svart...
Sen blev de ett överskåp ovanför tvättmaskinen... Hade ett som låg och skräpade...
Dock hade de en "träram" som jag stör mig på... Funderar på om man ska ta till penseln och sen byta handtag...
Men de får bli sen...
Om man kunde få bort allt rosa ur toan skulle jag bli glad... Hahahaha... Men slita ner väggarna är lite väl drastiskt..!
;P

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0