Googla kanske..?

En riktigt slöar dag håller på att komma till sitt slut... Jag vaknade alldelens för sent för att ens orka ta mig till lägenheten... Men med tanke på hur mysigt man har haft, är jag ganska glad..!
;P

Imorgon, eller man ska väl säga idag, ska man ställa en klocka i hopp om att ta sig en scrap-tur..!
Håller tummarna på de iallafall...

Ett riktigt skrot väder har de varit läääääänge nu.. När ska sommaren komma igen..?
Hehe..!
;P

Karln och Blaze somnade i soffan...
Ronja ligger här bredvid mig och lyssnar på Sign your name, en låt som jag lyssnade väldigt mycket på då jag var liten...
Minns då Lena kom hem med en LP singel med just den låten..!
Hade hört den på något program och jag kunde inte sluta sjunga den... Dock så var den gammal då och gick inte få tag i på cd, eller joh, men inte på de affärerna jag var på..!
;P
Lena hade varit på en loppis och av en slump hittat den...
Min första och sista LP-skiva...
Han var SÅ snygg i mina ögon... Dock när jag ser på videon nu så vet man inte vem som är kvinnan och vem som är mannen i vissa stunder..!
;D
Mycket bra låt! Undrar vad han gör nu?
Googla kanske..?
;P




Neh.. Googla och sen lägga mig och läsa..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0