Me Like It!

Helgen har man spenderat i garderober... Börjar få en form på de hela, men allt är inte riktigt på sin plats...
Jag vill så mycket och Fredrik så lite... Men jag tror att vi har möts på halva vägen...
Jag har flyttat ut två garderober härifrån... De står numera i sovrummet och de gör så att de lilla rummet blir överfullt..!
Får se om man kan lyckas övertala han att jag får byta plats på hyllan och sägen... Blir nog mycket bättre för ögat...
Här inne har man fått lös en STOR golvyta...
Lite smått ovant...
Jag är relativt nöjd, men enl. Fredrik så "prövar vi möblering"...
Så de återstår att se hur de slutar...
;P

Aja.. Skönt att de sker något...
Efter ett år i påse så har jag fått till min garderob...
Mycket kläder fick åka på vinden och sen hittade man många nya saker som man helt har glömt..!
;D
Alltid kul..!
Jag har tagit i akt att slänga så mycket jag kan... Bort med skiten.. Dock har man en som vill spara så mycket som möjligt...
Så... De är mest mina saker som får ta sig en tur på tippen..
Hehe.. Allt för att få bort klotter...
Mmm... De är kul att rensa och ännu roligare att flytta möbler...
Me Like It!

Hälften av mina väskor fick åka ner i kartonger... Hmm.. Tror till och med att de blev mer än hälften...
Neeeh.. Har rätt så många i lägenheten..
Så hälften..!
;P
Resterande fick sig en hylla...

Nu är man mätt och seg.. Blev köttfärspaj med stekt lök... Gott... Får se om man kan övertala honom så jag kan dona på i sovrummet medans de pratar..!
;D

Är så slut i huvudet och i kroppen...
Tror att jag har åkt på en förkylning...
Dock har även smärtan blivit värre på vänstersidan medans de är en "dinglande"-känsla på höger...
Neh.. Bli klar med detta så man får fara och sätta sig i morgon...
Får se om man vågar sig på korsetten eller om jag gör de jag hittade igår...
Känns som om korsetten är för avancerad än... Övning ger färdighet..!
;P

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0