Men jag ska nog överleva..!

T R Ö T T ! ! !
Efter en dag på stan är man alldelens slut! De tragiska var att man var där 35 minuter innan nå öppnade... Men jag fick mig en härlig promenad...
Blev lite små pyssel, tidningsställ och ett par skor... Dock så ska man lämna tillbaka skorna... Köpte likadana förra året... Oooops... Men de är då bra att veta att man har samma smak och att man tycker de duger..
;P

I morgon är de arbete som gäller... 40 timmar ska avverkas innan man går på ledighet igen...
Blandade känslor... Vill juh testa mina nya die´s som jag fick med posten idag...
Men jag ska nog överleva..!
;D

Neh.. Nu ska man dona på... Hittade knoppar till toaskåpet... Nu är de bara lite spackel som saknas, sen är de klart... Mycket bättre med svarta kanter..!
;P

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0