Okej då..

Slö slö slö..!
Imorse bar de av... Bogsera är inte de roligaste då man är trött och då de regnar...
Fick som inge klartecken om jag kunde ha på tändningen av Fredrik... Så man var utan vindrutetorkarna...
Var ett MÅSTE att slå på lite nu och då för att få bort de mesta...
Annars gick de bra... Fredrik har varit och kollat till honom... Han har skruvat bort de mesta för att komma åt... Till och med skärmarna..!
Ååå..! Får nog inte han på ett tag...

Fredriks bil är inge kul att köra då man inte är van...
Först sitter man ett tag och letar nyckelhålet vid ratten för att senare komma på att man ska stoppa in kortet och trycka på start... Samma gäller vid stopp...
Sen svänger han med noll kraft, likså växeln och pedalerna...
Man märker att de är en ny bil och man är van lite hårdare tag vid växling och för att inte glömma att man ska växla upp till 6:an...
Men de kommer...
;P
Okej då.. Erkänner... Den är rolig att köra...
:D

Natten gick som fort förbi...
Samma gällde dagen...
 Somnade rätt så fort och vaknade endast 15 minuter innan klockan..!

Sista natten innan man går av och ska fara och gapa... Hur i rackarns kom man fram till att 11.10 var en bra tid..?
De var till och med jag som fick välja... Men jag far hellre tidigare och att man ska kunna fara in till Umeå i tid än att man tar en senare tid...

Jag kan inte få alter ur min hjärna..! De är som lite små kul... Sen behöver man inte tänka så mycket förrän man kommer till dekorationsstadiet..!
Längtar till mitt bord! Dock måste jag nog investera i cardstock då jag för de mesta har enbart "papper"...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0