Vågar inte säga vad de är...

Denna dag var till en början en riktig slöar dag innan jag kom på att jag skulle möblera om i  hallen...
Möblera och möblera... Flytta hatthyllan och skostället... Vi hade tidigare hängt för dörren ner till källaren, då Maria ville ha en garderob på sin del, då vi gjorde det så tejpade Fredrik längst springan så att vi slapp de mesta av rök och sot... Dock fick jag sota för de idag...
I HATE KLISTER!!!!
Den mesta av tiden gick åt till att försöka få bort allt skit på dörren! Att tejp kan lämna så mycket..?
Blev så glad då jag drog bort den... Bit för bit var juh hel och de gick som en dans runt dörren... Men min min vändes upp och ner då jag såg vad den lämnade efter sig...

Som de ser ut nu så har vi ingen förvaring.. Och de är nog ett måste med tanke på hur mycket SKIT Fredrik ska behålla..! Mössor, handskar och halsdukar... Toapapper, verktyg och jag vet inte vad..!
Neh.. Nån byrå måste vi klämma in... Dock är hallen inte så stor... De är bara ett måste att lösa... Nu ligger de i en kartong i väntan på en lösning.. Som, som vanligt, inte kommer att komma fort då han sätter käppar i hjulet...
Men nu är de städat där nere iallafall...
Jag har slutat bry mig... Orkar inte... Less på att behöva försvara mig om jag flyttar på nått...
Nu får de se ut som de gör...
I give up...
Passade på att göra detta då han själv har pratat om de... Och sen hade vi ett lackbord där nere som jag ska ta till lägenheten.. Blev juh utan rumsbord då han ville ha hit mitt, tyckte själv att mitt skulle passa så mycket bättre här också.. Så två flugor i en smäll..
;P
Någonstans ska de väl se "normalt" ut... Dock med lite damm... Hahahaha... Neh... Jag trivs i min lilla etta... Där får jag ställa skåpet där jag vill utan att behöva ansöka om beviljning... Hahahaahah!

Kan man som 27-åring ha kommit in i klimateriet? Eller har jag bara utvecklat PMS?
Trött, orkeslös och brinner av för de minsta lilla...
Känner mig bara less... Mitt liv står och stampar på samma ställe hela tiden...
Vill få nån ordning... Bort med allt klotter... Vill ha en blank sida och bara starta om..
Över ett år har gått...
 Allt stannade...
Allt förändrades...
Vad ska man hålla fast vid?!
Finns de nått som är kvar?!
De känns som om jag sakta men säkert töms...
Skulle vilja krypa ihop i fosterställning och bara ligga där under täcket väntandes på att nått ska ske...

Neh..
Nu ska man rasta vovvarna och sen bädda ner mig och hopp om att få sova bättre...
Imorgon är de äntligen jobb som gäller...
Har något att se fram emot då jag går av... Okej då... Jag menar INTE tandläkare... Hehe... Fick en mall på en sak som jag spenderat timmar att leta... Timmar och timmar... Kanske 2... Lyckades förstora den via datorn i morse...
Så nu blir den hela 13 cm hög... Bättre än de 8 den var i början!
Vågar inte säga vad de är... Vill se att jag kan knåpa ihop den först...
Hehe..
;D

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0