Dagen spenderade...

... Jag vid havet...
Doppade fötterna och vovvarna blötte ner sig rätt så bra...
Blaze tog sitt allra första simtag, hon var jätte duktig, innan dess fick hon åka vagn medans Ronja blev rastad av en liten pojk...
Vad skulle man göra utan dem?
Skönt att vara ute och tänka på nå annat...
Slippa alla tankar som snurrar och bara koncentrera sig på sköna solen och alla rackarns brems...

Nätterna är värst... Inatt blev de ingen sömn... Så fort jag blundar så snurrar allt... Och ensamheten kom sakta krypande...
Men vad gör man? Vad kan man göra..?
Ångesten byggs upp och då är de bara att sätta sig upp och hitta på nå för att leda tankarna på annat...
Känner ibland att jag får panik... Vet inte hur jag ska beskriva de... Men de känns som om allt rasar omkring mig...
Vill skrika... Vill bara försvinna... Tänk om de var en möjlighet...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0