Aja, här kan jag inte sitta och gnata på...

Hon har inte hört av sig än..!
Jag blir galen..!
Nog för att man vet att hon alltid brukar ringa i slutet av hennes dag...
Men jag klättrar på väggarna...
Vill jag verkligen jobba i Gräsmyr?
Jag vill inte sluta där jag är nu, men har de ingen tid, så går de juh inte..!
Skulle jag inte trivas att jobba natt, så kan man juh alltid söka jobb medans...
Men vad händer om jag inte får jobbet..!

ÅååÅåÅåÅåÅåååååÅåÅååÅå!
Galen, man blir galen..!

Har plockat och plockat...
Slängt in tvätt...
Funderar på att städa, då går juh tiden fortare, eller iallafall rensa i några skåp...
Har mycket som ska in i spritskåpet som ska få sin plats...
De är nog passande..!

Yngve har inte hört av sig...
Så de blir nog ingen biltagning idag...
Men men, de är de minsta jag är orolig för...

Ringde mamma för att prata av sig...
Men hon var upptagen, hann inte säga nå..!

ÅåÅÅåÅ!

Aja, här kan jag inte sitta och gnata på...
Får jag de så får jag, får jag de inte så kan man inte göra så mycket...
De var bara ett stort kanske alltihopa, Marita ringde bara för att kolla om man var intresserad...
Sen vet jag inte hur detta fungerar...

Aja, orkar inte ora mig...
Man mår bara dåligt...

Min tur så får jag de inte..!
De är lungt, jag är van..!

Pice Out..!

 // Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0