Ajjabajja annars..!

Tjaffs, tjaffs och åter tjaffs..!
Jag tycker si och han tycker så..!
Aja, man fick då sig en skön promenad runt halva Puttes..!
Man går alltid bäst då man är kinkig..!
Hehe..!

Aja, detta löser sig väl...

Jag kan inte fatta hur mycket skit mail som man får..!
Virus varning, som om man är dum nog att öppna sånt..!
Sen är de en som vill bli addad på MSN...
Nje, vet jag inte vem de är så addar jag inte...
Så gammalmodig är jag..!
Haha..! Inte lätt alla gånger..!

En annan bra sak med att vara kinkig är att man hittar på finesser..!
Hittade mina smileysar på nallen..!
Först blev man besviken på hur lite de var... Hittade typ bara tre..!
Men nu hittade jag vars allt var gömt..!
Yeeeeeeeh..!
Jag diggar mina smile-gubbar..!

Ikväll blir de mode för hela slanten..!
Projeckt Runway, så klart..!
De ska man inte gå miste om..!
Ajjabajja annars..!

Neh, nu ska jag rata vidare..!

Pice Out..!

// Emma

Kommentarer
Postat av: Anna

Tjing!!!

Är det här du är när du aldrig bloggar på apan! ;)

Saknar dig!!

2008-08-13 @ 21:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0