Fredrik snarkade innan man ens han blinka..!

Morrn morrn..!

Ännu en natt fylld med konstiga drömmar..!
Fattar inte vad man håller på med..!
Känner mig inte så himla oroad över jobbet längre, har intalat mig att man inte kan göra så mycket åt saken...
Men kan de vara de som spökar ändå?!
Eller är de för att de är bara några dagar kvar på semestern?

Aja, hur som haver..!
Nu je man uppe iallafall..!

Fredrik ska dra med mig till Nolia idag..!
Nåja, iallafall kul att få göra nått..!
Han skulle till och med bjuda på tian de kostar i inträde..!
Hoppas att han inte försöker komma sig in i skuffen..!
Hehehehe, ni skulle ha sett karl..!
Halvt  gapskrattandes började han ta och kravla sig in..!
Oj oj oj, kul var de då..!

Igår ville han se Star Wars..!
Jippi tänkte jag, för då skulle jag somna fort..!
Men NE!
Fredrik snarkade innan man ens han blinka..!
Eller, nje, vi låg och ratade oss och pratade en stund innan..!
Men de slutade med att man låg där och såg den där mupp-filmen..!

Men men, ne ne ne ne!
Nu ska man in i kall duschen!
Fy fy fy fy fy fy!
De som är så kallt här..!

Pice Out..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0