Gissa vilken Fredrik gillade mest?!

Nu har man haft Bh prövning..!
Köpte tre på GeKås..!
Den dyraste gick på 70 kr..!
Två vaderade och en bygel..!
Gissa vilken Fredrik gillade mest?!
Den som han mest var emot..!
Bygeln..!
Fast när man hade på sig den så såg de juh inte ut som en typisk bygel-Bh..!
Alla passade..!
Fattar inte att en E-cupa kan passa?!
Hmm, kanske var en liten E men ändå..!
Fanns bara i C och E... Den var för fin för att inte köpa..!
Så de bidde den..!
De skulle vara kul att gå och kolla vilken Bh-storlek man igentligen har..!
Har använt samma nu i ett x antal år..!
Ingen som vet hur man ska mäta?

Aja, jag tror att jag har funnit min nya favvis..!
Får se hur den "håller dom" idag..!
Hehe..!


Min (förmodligen) gammla favvis..!

Pice Out..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0