Inte lika kul som förr...

Morrn morrn..!
Vaknar till ösregn..!

Ronja är putt på Fredrik för att han tvättade av henne och min inplanerad simtur sker på onsdag..!
Jag som trodde att de hade öppnat..!
Men icket..!

Aja, vad mer kan gå fel...
Ska till jobbet och lägga schema..!
Inte lika kul som förr...
Nu har de infört delade turer och långkvällar på helgerna..!
Sen har de kortat turer...
De känns som om de nog är dags att söka sig nå nytt..!
Alla härliga vikarier har juh typ slutat..!
Men ingen vill ha mig, har inga kontakter och de verkas behövas i denna stad..!
Jag skulle aldrig ha tackat nej till de andra jobbet...
ÅåÅ!
Aja, de får bli som de blir... Orkar inte gräma mig på semestern..!
Depp-dag idag..!

Men men, man får se vad man hittar på för att lätta på humöret..!

Får nöja mig med att man har semester..!
Wiiihoo!

Jag som hade planerat in att simma varje dag denna vecka...
Men de får börja på onsdag, inget man kan göra åt..!
Hehe.. Bryta in och ta ett dopp..!
Hahaha..!

Vad ska man mer göra idag..?
Fredrik har beställt go-maten...
Lika bra att slänga ihop piroger...
Sen vet i rackarns...
Nå blir de väl...
Får se om de rengnar annars får man Putta sig en vända...

Neh, nu ska jag rata vidare..!

Pice Out..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0