Nu je man framme efter många om och men..!

Johooo!
Nu je man framme efter många om och men..!

Fredrik bestämde sig för att inte följa vägbeskrivningarna och då går de som de går...
Men huvudsaken vi kom fram..!
Hehe..!

Resan kändes inte lika lång som jag hade tänkt mig...
Stickade första biten och då rusade städerna bara förbi..!
Skönt skönt..!

Jag ville köra första biten, men tror ni att man fick de?!
Jag fick köra då de var kol svart och ös regn så man såg varken vad som var bak och fram..!
Men de godde de också..!
Arg som ett bi var man och redo för att vända..!
Men sen bet man ihop och framåt kom man..!

Neh, om Fredrik skulle ha kört till Gävle centrum och följt anvisningarna så skulle vi inte ha varit vilse..!
Hehe..!
Frågade måååååååånga, men Anna, bäst som hon är, agerade GPS åt oss..!
Kuuuuuung var de..!

Nu är hon i stan, hon skulle fixa en sak...
Fredrik halv sover och jag är piggare än piggast..!
Har inte sovit nå...
Bara blundat så man slapp kolla på vägen hela tiden..!

Sen blir de stan och sen en liiiiten krogrunda..!
Imorgon sker de vi alla har väntat på..!
ULLARED!






Neh, ska kolla om man packade nått att ha i detta skrutt väder...
Jag tror att regnet följde med oss hela vägen..!
Men man ska inte klaga..!
Nu är man ÄNTLIGEN hääääär!

Neh, man ska kanske mys-pysa med vovvarna som har varit så duktiga..!

Pice Out..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0