Sova får man göra på kvällen, som så mycket annat..!

Halloj halloj..!
Dagen har varit rätt så händelselös, men inte lika farlig som den var igår..!
Tur de..!
Klättrade verkligen på väggarna..!
Hehe..!

Vad har man haft för sig då?
Ja, hmm... De var en bra fråga..!
Alldelens ingenting..!
Neh, spelat, stickat sett på TV, datorat mig, duttat och kollat på en död fågel..!
Imorse då jag skulle mys-pysa med Fedrik hördes ett stort pang..!
Tordde att hyllorna i rummet brevid hade åkt i golvet, så jag skyndade mig dit..!
Men som tur var så satt de fortfarande på väggen..!
Kollade ut genom fönstret så låg en stor brun fågel där nedanför..!
Självklart måste man juh gå och se om den levde...
Men dens tid var kommen...

De är typiskt, den dagen de är planerat att vara utan bil så hör alla av sig och vill hitta på nå..!
De värsta av allt är att de inte verkar bli av p.g.a regnet..!
Karl hade inte städat ut garaget än och han ville inte jobba utomhus..!
Aja, han undrade om vi kunde imorgon, men då SKA jag till Umeå..!
Annars blir man rikigt galen..!
De ska alltid pilla någon på våran lilla pärla...
Hehe, så farligt är de inte..!

Kan gott säga att jag diggar min sms signal..!
Helt passande..!
Man får typ endast sms, så ringsignalen har man inte hört riktigt lika mycket..!

Neh, nu ska man försöka locka med Fredrik till sängen en sväng...
Vi ska inte göra de ni tänker på...
Spela lite..!
Sova får man göra på kvällen, som så mycket annat..!
Hehe..!

Pice Out..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0