Tur att man har dumburken..!

Så så så..!
Nu har man virkat runt alla..!
Har inte vågat kolla i lådan om de finns nå mer..!
Är liiiiite öm i handleden..!
Hehehe..!
Nu ska jag klura ut hur jag vill sätta ihop dom..!
Men de får bli imorgon..!

Hmm, trött trött...
Karl är nere...
Skulle ner tvärtt och de var över en timme sen..!
Hehe...
Inget har förändrats...
Men jag förstod de...
Andreas är juh där, då brukar disskutionerna sätta igång..!

Funderar på att lägga mig och se på en film...
Men känns lite dumt om man har klätt av sig och lagt sig om Fredrik bjuder upp honom..!
Aja, får hålla mig vaken en stund till..!
Tur att man har dumburken..!

Neh neh..!
Imorgon blir de till 99% Umeå som gäller..!
Ska bli kul..!

Neh...

Pice Out..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0