Pilla naveln och se på TV...

Den stora dagen är här... Men...
Jaha, fick modet att ringa och sen svarar nån annan..!
"Marita har semester idag, är de nå speciellt du vill?"
Men som tur är så kommer hon tillbaka imorgon, så man får väl ringa då...
Om man inte ska ringa och spela dum på hennes mobil...
Hon rigde juh på min semester...
Neeeeeh, så taskig är jag inte..!
Hehe..!

Jag ringer så fort jag stiger upp imorgon..!

Mamma sms:ar i fullo..!
Jag har angagerat henne i myntsamlingen...
De var innan jag visste att de BARA var Fredriks...
Som jag har lagt ner tid på den!
Aja, som de ser ut nu så har jag en 5 öring från 1922 och en 100 lapp från 1952...
De är iallafall nå..!
Tänker inte ge mig in på den stora samlingsprylen...
Mamma ringde nyss...
Hon ska leta reda på Magnus mynt som han har samlat på en gång i tiden...
Då sa jag att jag kan juh inte ta Magnus mynt!
"Ähhh, de där ordnar sig..."
Aja, annars kan man juh alltid fråga om man får köpa av han dom...
Men just nu känns de som om att 5 öringen och hundralappen är en tillräckligt stor samling för mig..!
Hehe..!

Hmm, vad ska man ha för sig idag då...
De är den stora frågan...
Fredrik ska fara och lämna in pärlan...
Kullagret bak har tjorvat och de är därför bilen har levt om...
Hehe, med andra ord så körde vi till Ullared, via Göteborg, med ett däck som inte rullade som de ska..!
Hehe..!
Men nu ska de bytas och damen kommer att bli som ny..!
De är bra de!
De förtjänar hon..!

Tillbaka till mig...
Medans Fredrik stannar kvar och kollar hur de går för Yngve, så ska väl jag ha nått att göra...
Tog juh städningen igår p.g.a att få nå annat att tänka på...
Och tvättkorgen är mer eller mindre tom...
Sen har man ingen bil, så man kommer sig ingenstans...
Och inga besök får man...
Hmm... Vad ska man hitta på..!
Pilla naveln och se på TV...
Tråkigt, men vad annars..?
Sms tracka några..!
Hehe..!

Neh...

Pice Out..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0