Blä blä bläääää!

Morrn morrn..!
Nu har man hinnit slå in några klappar medans man såg på Våra Bästa år..!
Man har då inte missat så himla mycket..!

Hundarna har funnit sig till rätta..!
Ni skulle ha sett dom när man öppnade dörren och de insåg att man var hemma..!
De var mycke lättare att fara dit, vi for juh på natten, så de snarkade på..!
Igår åkte vi på morgonen och då var vovvarna vaken för de mesta..!
Lillan spydde mycket..!
Jag skulle inte ha gett dom den sista skinkan... Skulle ha slängt den istället..!
De är juh lätt att vara efter smart..!

Huvva huvva..!
Satt och räknade hur mycket man hade spenderat..!
Detta är bortsett från mat..!
5234:-
Oj oj oj..!
Men då kan man juh räkna bort mobilen och julklappar...
Då var de juh inte så mycket..!
Jag skulle juh liks köpa mobil och klappar, så varför inte passa på..!
Hehe..!
Tänkte skriva in kvittona från GeKås..!



Man kan gott säga att de var en härlig semester..!
Hade de super trevligt hos Anna..!
Hann med allt tokigt och likt..!
Åkte spårvagn för första gången, såg min första mördarsnigel och var till och med på Liseberg..!
Dock regnade de så mycket... Men de var härligt..!
Fredrik vann sig en STOR kexchoklad..!
Hehe..!
Jag spelade bara bort pengar, men jag har väl tur i kärlek istället..!

Jag tror att vi har spenderat mååååånga timmar på GeKås..!
Har inte vågat räkna..!


(Taget med min nya mobil)

Stugan var super fin..!
Liten och rätt så mysig..!
Fast en TV och toa skulle vara skönt att ha..!
Men vi bodde så nära servicehuset ändå..!
De ända tråkiga var att de hade ställt sängarna huvud mot huvud..!
Men man fick ligga och hålla hand istället..!
Hehe..!
Sen fick man åka "mini tåget alldelens gratis från GeKås till campingen..!
De var rätt så skönt att slippa ta med sig bilen..!
Hehe..!

 
(Taget med min nya mobil)

Har några bilder som jag får lägga ut senare..!

En resa värd att göra om..!

ÅH!
Höll nästan på att glömma..!
Ronja kallas nu fästingen..!
Tror ni inte att hon fångade en..!
Den satt och smaskade på hennes öra..!
Fy fy fy..!
Tur att vi hade Anna som guidade oss..!
Nu är de lite uppsvullet där den satt... Men man får hålla ett öga på de..!
Blä blä bläääää!
Säger jag bara..!

Neh, nu ska jag se om jag får in några bilder...
Får skriva mer sen..!

Pice Out..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0