Tror f*n att man har feber...

Morrn morrn morrn..!

Nu har man fått sova liiiite, skönt var de..!
Vaknade vid halv fem pigg, men beslöt mig för att ligga kvar...
Drömde en konstig dröm, ett virus som spred sig i texter, läste man nog mycket så var man så gott som död...
De jag inte förstod att alla samlades hos tandläkarn..!


Såg en skit bra film igår..!

Catacombs - Fångad ensam bland miljarder döda
"Victoria är i Paris för att hälsa på sin syster.
De hamnar på en illegal ravefest, djupt nere i stadens kilometerlånga
katakomber - där miljoner människor ligger begravda.
Mitt under festligheterna upptäcker Victoria att hon plötsligt är ensam.
Hon är fångad i en enorm labyrint omringad av sklett.
Som om de inte vore nog följer någon efter henne.
Festen förvandlas till en skräckslagen kamp för henner överlevnad...

Med popstjärnan Pink i en bärande roll och teamet bakom blodsorgiern SAW i ryggen är
Catacombs en obehaglig resa ner i mardrömmarnas underjord - där döden
lurar överallt. Du kommer aldrig kalla Paris romantisk igen..."



Den var härlig...
Tänk på när ni ser den så ser de faktiskt ut så där i katakomberna under Paris gator..!
Läkigt va?

Nu har idioten lyckats..!
Nu är man öm i halsen och låter som en anka..!
Mupp oxå..!
Jag som hade klarat mig så länge..!
Men en bra ska med de hela är att han är på frisknings vägar och då har jag chans att ge tillbaka..!
HA!

Idag kanske man ska till jobbet och ordna till schemat...
Men vet i rackarns om man orkar...
Tror f*n att man har feber...
Får bli imorgon...

Neh, ska lägga mig i soffan och tycka synd om mig själv ett tag...

Pice Out..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0