Tänk då jag och Fredrik träffades då var han 22 (eller skulle iallafall fylla)..!

Morrn Morrn..!
Mitt liv i ett nötskat..! De är sol, men de är ett stort svart moln ovanför..!
Hehe..!

Idag fyller Andreas år..!
Vad tiden går fort..!
Tänk då jag och Fredrik träffades då var han 22 (eller skulle iallafall fylla)..!
Idag är han 28..!
Oj, vad tiden går fort..!
När jag träffade Fredrik hade jag nyss fyllt 17 och, man ska inte avslöja en dams ålder, men jag är då jätte mycket äldre nu..!

Den andra augusti..!
Vad juli gick fort förbi, vart tar dagarna vägen..!
Undrar hur många timmar man bara spenderar på att pilla naveln?
De är nog rätt så många..!

Idag är de den stora dagen..!
Får se om Fredrik ska med... Men han sa då de igår..!
Måste bara ta mig till systemet..!
Jobbigt jobbigt..!
Sen har mamma sagt att ägget parkerar på tråggränd idag och stannar tills imorgon..!
D.v.s. att min käraste moster och hennes karl ska parkera sin läckra husvagn där..!
Nästan mer sugen på att fara dit..!
Men man vet juh att pappa vill ha med oss, annars skulle han skita i att fråga..!
Får se om man övertalar Fredrik...
Men han behöver inte veta nått innan vi är på väg att fara hem..!
Ju mer man vet, dessto jobbigare känns allt..!
Har börjat lära känna honom..!
Hehe..! 

De bästa med idag är att man får träffa Wille-Pille..!
Eller åtminstonde se honom, han kommer nog ha en svärm runt omkring honom..!
Jag och Lena hade en pakt, att vi ska sitta brevid varann, men den kommer nog att spricka om jag känner min faster rätt så har hon bestämda platser...
Men mycket kan juh ändras på de år som man inte har träffat henne..!
Hmm, jag har försökt klura ut när den senaste släktträffen var..!
Jag tror att Magnus var 18, eftersom han fick dricka...
Men de stämmer inte..!
Jag gick då inte i  gymnasiet, minns skorna..!
Ååå! Måste ringa mamma nu..!
Det ringer..!
Nehe.. Hon visste nada..!
Aja, de lär väl komma upp då man är där..!

Neh, ska sminka mig så man kan fara på systemet någon gång..!

Pice out..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0