Tillslut var han på väg in genom skuffen..!

Halloj!

Nu har man varit ute på ett äventyr..!
Skönt var de, till en början iallafall..!

For en sväng till Ö-vik...
Hittade jätte mycket, köpte inget...
Ångrar mig jätte mycket..!
Hittade en skit snygg kjol på Cubus, en fin kjol på Lindex, en kofta på Kaphal och en läcker skinn väst på en annan affär..!
Ångrar mig att man inte köpte nå..!

Hade hört att de skulle vara tivoli, sagt till Fredrik att de skulle vara jätte mysigt att fara...
När vi var klar på stan frågade jag om vi skulle traska dit...
Han sa ja...
Och sen började han traska till bilen..!
Arg som ett bi blev man..!
Han kan inte ha lyssnat så mycket på mig, jag tyckte att jag nämnde tivoli flera gånger...
Vet ni vad hans försvar var?!
"Öh, var inte de utan för gallerian??"
D.v.s. ett barn åk!
Nog för att han är en Molander, men lite smartare kan man då vara..!

Jag surnade till och gick till bilen..!
Han kom och körde dit, parkerade utanför tivolit...
Jag vägrade gå ur, han försökte dra mig...
När vi fick nog mycket publik så gav han upp..!
Han gick en sväng, kom tillbaka på nån minut...
Jag hade låst dörrarna..!
Han låste upp, jag låste, han låste upp, jag låste, han låste upp, jag låste..!
Tillslut var han på väg in genom skuffen..!
Blev lite för pinsamt för min smak, så man steg ur bilen..!
Kom överrens att gå en sväng...
Fick plocka mig en bukett blommor, vann dock inget, men man fick juh behålla blommorna..!

Aja, man har de så roligt som man gör de..!
Man undrar vad folk trodde..!
Vi försökte hålla oss för skratt, men de gick inte så bra stundvis..!

På vägen till Ö-vik fick vi lov att stanna, Fredrik skulle kolla kylar vätskan..!
De bara sprutade vatten..!
De var as kul!
Hehe..!
Skade glad som bara den..!
Han var så söt!
Ni kan vara lugn, jag frågade honom om han hade bränt sig innan jag började garva..!
Man ska inte vara dum..!

Aja, nu har man fått sig ett litet äventyr..!
Får se vad man hittar på sen..!

Pice Out..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0