Man kan inte bara leva på luft och kärlek, även om man så ville..!

Nu har man gjort allt som ska göras..!
Neh, så väl är de inte..!
Hann inte med utställningen, har inte gjort middag...
Hmm, vad mer..?
Aja..!
Jag har iallafall njutit av Projekt Runway..!
Två avsnitt, varför de vet jag inte, men ska inte klaga..!
Hehe..!

Nu har vi mat här hemma..!
Känns sköööönt..!
Ska baka ihop Fredriks s.k "IKEA-grejs"..!
D.v.s. köttfärs med taco smak, majs, lök och ost i tortillabröd och he in ugnen..!

Vi har varit och hälsat på mamma, Lisa fick visa upp sin mobil..!
Rackarns, ungen är bara sju och redan fått en..!
Minns hur mycket jag fick gnälla till mig en och jag fick lov att betala den själv..!
Tiderna förändras..!
Fick börj sminka mig då jag gick typ i åttan..! Snart börjar hon väl med de..!
Hehe..!
Vägen till bilen hade jag och Fredrik "pöl-krig"..!
Jag kan gott säga att bägge förlorade för att vi var rätt så dyngsur..!
Men de var roligt..! Känna sig ung på nytt..!

Nu har jag börjat förstå min nalle...
Men bli inte förvånade att ni inte får svar på sms... Kan fortfarande svamla bort..!
Men man kan inte vara kung på allt..!

Tillbaka till Bh:n..!
Den sitter så bra så att.. Ja.. Kanske.. Nästan förmodligen är de min nya favvis..!
Yeeeeeeeh..!
Är så glad..!
Synd bara att man inte köpte två..!
Men men, nästa gång..!
Hoppas att de finns kvar..!

Fy bubblan..!
Nu bidde man trött..!

Varför kan inte tvätten torka så man kan tvätta 60..!
Då blir man av med påsen i badrummet..!
Aja, får nog vänta tills imorgon..!

Neh, nu ska man kanske gå och slänga ihop nån mat..!
Man kan inte bara leva på luft och kärlek, även om man så ville..!

Pice Out..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0