De ska inte vara lätt att ha barn..!

Nu je man vaken med tuppen..!
Jag och Fredrik har legat och slagits om den MIN del av soffan..!
Eftersom jag låg på den kortare delen så ska väl jag ha hörnet..!
Då får man juh tre pluppar var..?!
Han hade fötterna i mitt ansikte med jämna mellanrum..!
Sen skulle han ha på TV:n...
Lågt hade han, men vid varje reklam så vaknade man till..!
De har varit en händelsefull natt..!
Hehe..!
Tur att man får komma sig tillbaka till sina sängar ikväll..!
De är alltid kul med besök... Men nästa gång får de ligga på en 120:gis medans jag tar min 90:is här i ratrummet..!
Fredrik tycker ju de är skönt med soffan så... Och sen är de där han hör hemma..!
Hehe, neeeeeh..!
Inte gullungen min..!

William har varit och plockat ur alla vovvarnas leksaker gånger flera..!
De roliga med de är att Blaze hittade sina som hon lekte med mycket förr..!
Hon blev så glad..!
Men jag tror ändå att "snoppen" fortfarande är hennes favvis..!



De är så synd om Wille, varje gång han ska gå fram och ge hundarna nå, så springer dom ifrån..!
Inte lätt att vara två år..!
Men söt som socker är han..!
Är så lik sin mor i sättet, men utåt sett så är han nog sin far upp i dagen..!


(Lite gammal bild...)

Fy, kan fortfarande inte komma över att vi förlorade i Med andra ord fyra gånger..!
Rackarns..!
Men man får intala sig själv att man gjorde de för att vara snäll..!
(NOT!)
Ni som känner mig är jag en dålig förlorare, men en god vinnare..!
Spelar man och jag förlorar så ska jag spela tills jag vinner..!

Nu hör man att de börjar röra sig där inne... Men tror inte att de stiger upp än..!
Duttar nog på där inne först ett tag..!
De ska inte vara lätt att ha barn..!

De ska till Häggströms sen, tror att man ska hänka..!
Då har man iallafall gjort nå idag..!
Hehe..!

Neh neh..! Om man ska gå och ta bort sina sängkläder från soffan...
Eller de kan nog vänta..!
Ska nog sätta och läsa hur man designar bloggen...
Denna är väl inte så himla rolig..!

Pice Out..!

// Emma

Kommentarer
Postat av: Designa din blogg - För dig som vill ha hjälp med bloggdesignen

Tack så mycket.. det uppskattas verkligen!

2008-08-11 @ 08:39:17
URL: http://designadinblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0