Vi stötte på tjejen igen..!

Tjohoo..!
Nu är de tyst och lungt, hundarna tar igen sig efter allt jagande..!
Hehe..!
De ska kännas att man lever..!

Vi for på Häggströms, jag hittade inget speciellt, så man blev William-vakt..!
Lill-ungen var så söt..!
Hittade en flicka som prövade kläder, ville in dit..!
Men efter många om och men fick han iallafall se när hon visade för sin mor vad hon hade prövat..!
Mycket fint så William..!
Sen gick man en vända runt i butiken..!
Vi stötte på tjejen igen..!
Grabben sa: "Flickan? Flickan! Hej flickan..!"
Och när hon kollade på honom så sprang han och gömde sig..!
Sött sött, de ska börja flörttas i tid..!
När hon hade betalat och gått hittade han en annan flicka, men hon var lite för blyg för hans smak..!

Sen blev de lunch på La Casa Mia...
Mumma, en mix sallad blev de för min del..!
William ville inte ha sin mat, utan ville ha mat av moster..!
Hehe..!
Inte alla två åringar som föredrar sallad istället för spagetti och köttfärssås..!
Oliver, tomater och annanasen, som inte jag äter, smaskade han fort i sig..!
Sen vägrade han äta, om han inte fick av mig...
Man såg att han inte gillade allt för varm mat och hans första tugga var nog lite för varm för hans del...
De var nog därför han föredrog min sallad...
Mammas, pappas och Fredriks mat var nog också lite varm..!
Hehe... Han var så duktig på att äta..!


Detta kortet klickade man alldelens nyss..!
Visst är han fin?!
Mosters lilla pojke..!

De ska börjas i tid..!
Han hjälpte mig att bädda i sängen..!
Han skulle hämnta våra kuddar och dona på..!
När han fick slut på kuddar så gick han till vardagsrummet och hämntade prydnadskuddarna..!
Stolt gick han och bar på dom, nynnandes på Lille katt (lille katt, lille söta kaaaaatta, vet du att...) och period vis Hej hej sommar..!
Nu är de så tyst så..!
Ponken..!
Man hör inte nån ropa "Eeemmmma?"  gömt sig för att man ska leta..!
Men han kunde inte sitta tyst, så de gick juh fort att leta efter honom...

Till frukosten fick han mata vovvarna..!
De var den ända gången vovvarna var upp i honom..!
Snabbt gick de att hämta de han erbjöd sen sätta sig bakom mig..!

Neh, ska lägga oss och se en film och mys-pysa lite granna..!

Pice Out..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0