The empress

Tjohoooo hooo i höst mörkret..!

Nu har man äntligen fått göra nå..!
Varit och shoppat, dock inte lika mycket som man velat, men jag unnade mig då en sak..!
Yeeeeeeeeh..!
Letade efter en kjol, men fann en väst..!
Hör och häpna, den är inte svart..!
Men så nära svart man kan komma..!
Möööörk grå med ljusgrå ränder..!
Inte dumt va?!
Hittade den på Lindex på stan, men då fanns den inte i min storlek..!
Den andra passade perfekt förutom att brösten blev så till plattade, så de godde inte..!
Men så bad jag dom ringa Strömpilen... Och där hade de exakt den jag ville ha..!
Lycklig lycklig!
Så de blev att fara dit innan bion..!

Oj, man kanske ska nämna att man for på bio..!
De blev Mumien 3..!



Den var super bra, förutom att de inte var samma person som spelade Evy..!
Vilken var lite tråkigt..!
Jag älskar Mumie-filmerna..!
Hehe..!

Sen hann Fredrik shoppa lite han också..!
Vacancy
Kickin´it old skool
The Ex unrated
Kärlek på menyn
Seraphim falls
Santa´s slay
The empress
Captivity
The promise
Flickan i källaren
Djävulens arkitekt
Vänner för livet
Calibre 45
Reno 911!
Boogey man 2
The hills have eyes
Flyboys
Catacombs
Härmed förklarar jag Chuckoch Larry
Black sheep
Aja, jag får skylla lite på mig själv..!
Han hade inte sett skyllten, 20 filmer för 400 och skulle nöja sig med 10 för 400..!
Sen råkade jag öppna min stora käft..!
Mer filmer att göra plats till..!
Men men, huvudsaken vi inte kommer hem med en till buddah..!
Hehe..!

Hmm, vad bjuder kvällen på då..?
Troligtvis film..!
Nu har man juh ett par att gå igenom..!

Pice Out..!

// Emma





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0