Var rätt så snyggt med smycket i naveln...

Tjohoo..!
Nu har man haft en mysig dag..!
Varit på massa loppisar, så Fredrik fått leta mynt, varit på stan, hälsat på mormor och grillat hos mamma..!
Inte dumt alls..!

Nu är man mätt, trött och nöjd..!

Mamma hade städat ut skåp i sökande efter mynt...
Fick tre fem lappar (olika), en tia lapp och en hundra lapp...
Mumma, sen fick jag mig nå fem öre och 50 öre...
Så nu har man sig en liten samling...
Fick även med mig pappas gamla skisser på Essko (ESK´s maskot som han har ritat) och hans vänplikts kort...
Sen fick man ett kort på jag, Magnus och pappa fårn 95...
Fick även se mina kärleks brev jag skrev till min mor...
"Hej skära mamma" Löd rubriken..!
Men dom fick man inte med sig hem..
Hehe..!

Kan inte fatta hur mamma kunde ha fått tag i ett par bilder på mig...
De var tagna här...
Jag stod med ett linne som hade åkt ner och upp så man visade nästan brösten och magen var bar och visade en paj som jag hade gjort...
De var meningen att Fredrik skulle ta kort på pajen..!
Annars skulle jag faktiskt ha dragit till linnet...
Var rätt så snyggt med smycket i naveln...
Men nu var de inte dit vi skulle komma..!
Hur kan hon ha fått tag i dom??
Hmm... Aja, hon ville då inte ge tillbaka dom..!

Neh, nu ska man lägga sig och jäsa en stund i soffan..!

Kolla om man får iordning på sedlarna...
Måste köpa en ny pärm nästa vecka, den som jag köpta nu var lite stor...

Pice Out..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0