Vi låg och halvt ratade oss..!

Den stora dagen är kommen..!

Har inte insett att vi åker idag..!

Man är lite lullig idag känner man...
Om man kunde lämna huvudet någon annanstans skulle de vara super..!
Men trevligt var de igår..!

Ikväll åker man..!
Mycket som ska hinnas göras innan..!
Dammsuga, renbädda, plocka undan, duscha mig och vovvarna och packa ner de sista..!
Måste även gå igenom väskan en sista gång så man har med allt..!
Har fortfarade inte bestämt mig för vilka kläder man ska köra i..!
Men de lär nog visa sig..!

Peppad peppad..!
Somnade runt halv tre-tre inatt...Vaknade för en halvtimme sen..!
De är bra..!
Då kan man lägga sig och vila en stund innan..!
Inte dumt, inte dumt..!
Vi hade så mysigt i natt..!
Vi låg och halvt ratade oss..!

Neh, ska gå och vakna till innan jag ger mig på sängen..!

Pice Out..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0