Halv spårig och jävlig...

Nu har man vaknat...
Tyckte de var lika bra att stiga upp så man inte totalt vänder på dygnet..!
Går juh av imorgon...

Vilken natt...
Skulle inte laga någon mat egentligen, så man hade funderingar på nå slags bak...
Kom dit och ser två stora, julskinks liknade, saker ligga framme...
Fläsklägg..!
Huvva, en stor klump i magen fick man..!
Hur gjorde man de?!
Men men, som tur var så visste kvällen vad hon snackade om...
Koka tills de var 70 c imitten...
Tog dryga 2 ½ timmar, den var fryst...
Aja, nu har man testat på fläsklägg..!
Inte illa..!
Hehe...

Vilken jobbig väg att köra de är å vintern...
Halv spårig och jävlig...
Lastbilar och bussar för jämnan och som alla vet så har de en tendens att ligga på ens körfält..!
Eller är de bara jag som ahr den oturen?
På vägen hem fick jag världens sladd då jag skulle köra på påfarten på E:4an...
Halft roligt, men bilen bak låg lite för nära...
Man kan max köra 80 för att vägen är så kurvig och backig..!

Neh, nu ska jag bädda ner mig i soffan..!

Pice Out..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0