Idioten snoozar inte..!

Då har man försovit sig!
Rackarns..!
Fick ett sms vid sex imorse och som vanligt blev man för nyfiken för att inte kolla...
Hade ställt mobilen på nio och den ringde...
Men jag tyckte att en snooze skulle man kunna unna sig...
Jag höll juh på att leka med chimpanserna...
Men då tänkte jag inte på att de var min mobil...
Idioten snoozar inte..!
ÅåÅ!
Som tur var så ringde mamma nu...
Då var de bara att hoppa upp..!

Jag kunde juh inte somna i natt, tror jag slockande vid tre tiden...

Neh, nu ska man göra sig i ordning..!
Kallt är de i huset..!
Sängen skulle sitta så bra att krypa ner i...
Men neh...
Får ta ett täcke till soffan och linda in en i..!

Skit mysig gårdag hade man då..!
Två flugor i en smäll, Fredrik fick prata av sig lite på in och hem vägen och jag fick shoppa och ha de så skönt..!
Vi var och åt buffé på resturangen vid lasarettbacken...
Var nog inte en så stor höjdare..!
Men de var roligt att pröva nå nytt..!
Åh, får inte glömma bort...
Köpte en kartong till inslagspapper...
Men de rymdes bara julpapperna...
Måste köpa en till till presentpapperna...
Ja, jag vet att man har mycket papper och snören..!
Klaga inte..!

Tur att man la fram kläder igår...
Målade naglarna med, börjat bli så långa..!
De växtre rejält då man satt fast i diket, naglarna och håret på bena..!
Hahaha, jag kollade på benen kvällen innan för att se om de skulle behöva trimmas...
Men icket...
Men då man hade sovit sina timmar så hade de schjungat iväg..!
Hahahahaha..!

Hmm, ska jag lida pin?!
Funderar på ha mina högklackade stövlar...
Men de gör så j*vla ont att gå i efter ett tag..!
Sen är de hala som bara den...
Ska man orka ta dem, eller ska man ta de andra stövlarna?
Help help help..!

Neh, får kolla hur man känner sig..!

Nu kanske man ska börja dagen...

Pice Out..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0