JAG VANN!!!

Nu är man slut shoppad..
Neh, så farligt är de inte..!

Häggströms modehus har juh gått i KK så man var där och fyndade S.N.Ö halsband..!
Hahaha..!
Ett halsband som jag har funderat att köpa på MIas var de 50% på där..!
Inte illa va?
Två halsband för 449 kr...
De är väl inte så illa..!
Dock hittad eman så mycket mer, men hade bara en 500-ring med mig..!
Kläderna skummade jag bara igenom...

Jag har juh glömt att skriva..!





JAG VANN!!!
Så snart så ska man bli bjuden på Norrlands Operan!
Inte illa va?!

Neh, nu ska man in i duschen, se på Våra bästa år, ringa Lena och fråga vilken tid man ska dyka upp imorgon..!
Sen ska man ta ton på Sing Star...
Finns juh en Eminem låt som man ska kunna innan och utan innan dagen är slut..!
Hahaha..!
Sur Fredrik vill inte sjunga, då får han slippa, men då ska han inte komma och vilja ta ton när man väl har börjat..!
Så de SÅ!

Neh, nu ska man kanske ta tag i saken..!

Pice Out..!

// Emma







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0