Ska jag de med..?

Beställde väckning klockan tio...
Var halft vaken själv då...
Men så hände de nå mysigt...
Fredrik kom och la sig igen..!
Han vaknade väl vid sex sju tiden...
Mysigt mysigt..!
Var bara att låsas sova och njuta..!
Hehe..!

Nu har man sovit...
Skönt de..!
Höll mig vaken ända fram till halv elva, sista gången jag kollade på klockan, igår..!
Riktigt skönt de..!
Vaknade till vid sex tiden och såg att filmen rullade på...
Frodo hade nyss förstört ringen och kommit sog hem...
Bra tänkte jag, då kan man ligga och dra sig och kolla lite granna..!
Hann bara blunda så hörde man att TV:n stängdes av och att Fredrik traskade ut med vovvarna...
Låg och tänkte om man skulle he på den igen, men då skull eman nog ha vaknat till allt för mycket..!
Hehe..!

Dagen får bli som den blir...
Vet i rackarns vad man ska hitta på..!
Men nå blir de väl...
Hoppas på de iallafall..!
Hehe..!

Fått nå sms nu på morgon, får se om de blir nå av...
Troligast inte, men man kan juh alltid hoppas..!

Mammsen och syrran ska då få sig ett pling var ikväll...
Måste få höra detaljerna till på lördag....
Min stora fråga är cider eller dricka...
Lena ska  vara nykter...
Ska jag de med..?
Vågar man prata om man är de?
Aja, de får bli som de blir..!

Pice Out..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0