Snabbt sparade man in 250...

Nu har man snarkat som bara den..!
Dock vaknade man innan ett, men de vet inte Fredrik om...
Den mannen som skulle väcka mig 13.01 gick med vovvarna för en kvart sen..!
Aja, fick då mysa med en dam innan hon sprang som en galning på hans kall..!
Hehe..!

Nå?
Vad bjuder dagen på..?
Inget so far...

En liten pippi sitter och kollar in genom fönstret...
Ååå!
Är som sugen på att skaffa fågel...
Antingen en nymfparakit, undulat eller nå liknande...
Inte då mindre...
Men, nja...
De är så skräpiga....
Och sen blir de juh aldrig som min Jojje..!
Fick honom då jag gick i trean, tror jag...
Eller... Fick och fick... Satte en prislapp på mammas sysslor, så de var bara för henne att "köpa in"..
Hehe...
Snabbt sparade man in 250...
For till djuris och pekade ut den minst färgglada...
Han var grå/grön...
Ville inte erkänna att man var rätt så rädd för honom...
Så han stog på skrivbordet, öppnade bara buren då de skulle bytas...
Sen vingklippte mamma honom och då blev vi polare på direkten..!
Han låg i mitt hår och "kammade" och sen följde han med mig ut i lekplatsen och till kompisar...
Brukade oftast lämna honom med Roger, min kompis pappa, men de tyckte han inte om...
Han klättrade ner och börja hoppa upp för trappen pratandes...
När han äntligen hade kommit sig upp så sprang jag ner med honom och så fortsatte de...

Tänk om man kunde få en till  Jojje..!
Om man visste att fågeln skulle bli så, då skulle jag inte ens blinka och köpa på direkten..!

Men men, jag tror att en fågel inte kommer sig in i detta hus...
Jag vet inte, Fredrik är lite anti, tycker att de blir för mycket jobb...
Men kan ni tänka på hur mycket jobb de är med fiskar, som han vill ha?!
Hehe..!

Neh neh, ska sluta dagdrömma..!

Klä mig och starta dagen..!

Pice Out..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0