" tror din pappa ringde mig nyss"

Happ happ happ..!
Nu har man varit och klagat på tandläkaren...
Tydligen så abonerar jag fortfarande och då har man rätt till MINST ett tandhygenist besök och ett tandläkarbesök...
När jag kommer dit säger muppen att jag är inbokad för möte i december 2009...
Då sa jag att jag inte varit nå iår...
Hon pikade att tydligen behövde jag bara vart annat år...
Då blev jag lite smått kinkig och sa att jag iallafall ville till hygenisten..!
Sen frågade jag lite dumt om de ingick...
Aja, hur som haver fick man sig en tid på tisdag..!
Mucka inte med Emma..!
Betalar man för de så måste man juh få de...
Annars kan jag gärna betala halva..!
Påpekade att jag hade fräst sönder tandköttet då jag använde Lysterin...
Och att de var fortfarande inte bra...
Då sa hon i receptionen: "Ja, men då skulle du juh ha bokat tid..."
Då blev jag ännu kinkigare..!
Aja, orka bry mig..!
Ska odla hål innan tisdag bara för att vara jävlig..!

När vi kom hem så satte sig Fredrik sig framför datorn...
Gick bara ett tag så kom han springande..!
Han hade hittat ett spel i Umeå..!
Han skulle ringa och jag påpekade att de är John som säljer de...
Fredrik låter halft bögig då han pratar i telefon...
Han hann bara lägga på så skrev John på MSN:
" tror din pappa ringde mig nyss"
Pinit pinit..!
Aja, inte nog med de så hade inte Fredrik läst igenom hela annonsen..
Tydligen gick de bara att spela asiatiska spel på den..
Så de var bara att ringa upp och säga att de han inte skulle ha de..!
Aja, de är juh tur att man aldrig träffar karl.:!
Hehe..!

Neh, nu ska man drutta vidare..!

Pice Out..!

// Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0