Babbla´de´Babblus de är jag..!

Man lever..!
Huvva, detta gör man inte om..!
Gick rätt så bra...
Rastade vovvarna, sen stog de så fint vid bilen, så de var bara att ta med dem...
Vem kan säga nej till mina små änglar..!
Jätte glada blev dem..!
Lillan blev lite smått kinkig då hon inte fick sitta i knäet...
Men de är jobbigt att köra då hon ska stå med framtassarna på armen...
Men men, hon parkerade sig i bakrutan...

Man kände att man bara hade sovit i två timmar..!
Fy..!
När jag hade parkerat och satt och väntade på att Fredrik skulle komma höll jag på att få hjärtsnörp!
Satt och kollade på ratten, varför vet jag inte, och så ser jag att de rör sig...
Trodde att bilen rullade..!
Huvva..!
De var jobbigt...
Men de var bara bilen brevid som hade varit nog på stan..!
Hahaha...
Något röd man blev...
Hade satt foten på bromsen och fattat ett hårt grepp om ratten...

När Fredrik väl kom så stapplade vi upp på Esten Palace, orkar inte bry mig om stavningen, inte ens försöka...
Ni vet nog vad man menar..!
Hehe..!
Fredrik bjöd på go´buffe..!
Mumma, utsvulten var man..!
Hade prioreterat duschen före frukosten på morgon...
Vi hade rätt så roligt, ratade oss allmänt...
Men de kan nog bero på att varken han eller jag hade sovit så mycket..!

Vankade runt på stan en sväng innan handlandet...

Nu har man köpt julklapp åt Sture och Magnus..!
FÄRDIGA!
Är rätt så nöjd...
Bägge är så svåra att köpa till!
Har en del av mammas och Fredriks kvar...
Men han ska juh ha Wii-Zelda...
Vi skulle beställa den senare i veckan...
Innan dess måste jag välja ett Wii spel för samma summa...
Hade hittat ett som verkar skit bra, men de var tydligen för billigt..!
Sprolla roll..!
Ska inrikta mig på mamma..!
Hon är då ännu svårare att hitta till..!
Har köpt nå ljusstakar på GeKås...
Skulle vara skoj att hitta nå annat...
Nån som har nå förslag?
Får gå på ca 3-400...
Vad har ni köpt till eran mor????

Neh, nu har man klappat klapparna och sett Våra Bästa År och Avatar...
Ska snart bädda ner oss och se på Dr. House..!
Länktar!
Synd nog så var detta de näst sista avsnittet..!
Att veckorna har gått så fort!?
Hur kan dom!?

Rackarns vad man babblar..!
Babbla´de´Babblus de är jag..!
Känner mig rätt så pigg i kroppen men hjärnan vill inte riktigt vara med...
Kanske märks...
Hahahahaha..!

Suck..
Fortfarande inte fått tag i en Husalf...
Ska kanske ta tag i att hänga tvätten..!
Men sen ska jag ta med mig en kuddsamling till soffan och bygga mig en borg..!
Har juh två bestar som vaktar mig..!
Hmm, borgen, bestar.. Vad är då Fredrik...
Han får väl vara en räddare i nöden eller en bov..!
Huvudsaken han inte förstör min byggnation..!

Neh...
Ska sluta babbla och börja hänga..!

Pice Out..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0